KOKTAJL PROTEINOWY Z JARMUŻEM

Wiosna już blisko, chociaż nie wszędzie to widać. Po wiośnie nawet nie wiadomo kiedy przyjdzie upragnione lato. Czas więc zacząć przygotowania do sezonu wakacyjnego. Najprościej zacząć od jedzenia. Jesli zima dała wam się we znaki, a ciężkie jedzenie pozostawiło ślad nie tylko na waszych sylwetkach ale i na waszym samopoczuciu. Ten tydzień jest dla was.

2diet pokaże jak przygotować zdrowe koktajle, które nie tylko dodadzą wam energii ale również będą zastrzykiem witamin i minerałów.

I choć na samo słowo trudno w to uwierzyć, ale zielenina taka jak jarmuż czy szpinak na prawdę światnie smakuje zblendowana z mlekiem i owocami. Większość z was nawet nie domyśli się co jest w środku. Dlatego drodzy czytelnicy biegnijcie do warzywniaka na zakupy i nie bójcie się eksperymentować.

Na pierwszy ogień idzie koktajl proteinowy z jarmużem, z dodatkiem kawy aby dodać wam energii na nadchodzący dzień.

koktajl

Składniki:

  • 2 małe zamrożone banany
  • 1 szklanka mleka migdałowego bez dodatku cukru
  • 1 szklanka liści jarmużu
  • 2 łyżki proszku proteinowego
  • 1 espresso
  • opcjonalnie łyżeczka cukru waniliowego

Sposób przygotowania:

  1. Wszystkie składniki umieść w blenderze i zmiksuj.
  2. Schłodź w lodówce przez około 30 minut i gotowe.

Smacznego:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s